Wat doet een administratief assistent?

Freelance administratie

Jij als ondernemer dient je bezig te houden met jouw core business en niets anders!
Het kan natuurlijk ook gewoon zijn dat je tegen de administratieve kant van ondernemen opkijkt.

Wat de reden ook is, het inhuren van een freelance administratief assistent kan jou helpen.

Van op afstand, bij jou op kantoor, enkele uren per week, enkele dagen per maand of een langere tijd, alles kan om de zaken op orde te stellen.

Wat kan een freelance administratief assistent voor jou betekenen?

Dagdagelijks

  • Opvolgen, bijhouden, opkuisen van mailboxen.
  • Archief en klassement.
  • Bijhouden en bestellen van kantoormateriaal.
  • Verwerken post.
  • Opzoekwerk voor bijvoorbeeld offertes of mailinglijsten.
  • Ondersteuning bij het plannen van (werk)reizen.
  • Organisatie van catering bij vergaderingen, workshops,…
  • Database gegevens invoeren, updaten.

Financieel

  • Opvolgen van aankoopfacturen, deze betalen.
  • Opvolgen betalingen verkoopfacturen.
  • Opmaken verkoopfacturen.

Organisatie

  • Ondersteuning bieden bij /organiseren van teambuildings, receptie, vergaderingen,..
  • Opmaken en uitsturen van wenskaarten, uitnodigingen, reclame,…

Maak het voor jezelf gemakkelijker om je te focussen op wat je echt graag wil doen en laat de administratieve taken over aan iemand anders.